Skip to content


Nézettségi csúcsot ért el az Éden Hotel

Az április 7-i adást, a párválasztó ceremóniát a tévé előtt ülő 18-49-es célcsoport 10,1 százaléka választotta - adta hírül az [origo] hírportál.

Az Éden Hotel április 7-i adása, a párválasztó ceremónia házi rekordot állított be a Viasat3-ná: a tévé előtt ülő 18-49-es célcsoport 10,1 százaléka választotta, és saját gyártású műsor esetében ilyen magas számot még nem mért az AGB Nielsen. A fiatalabb tévézők közül 182 ezren követték az ügyetlenül, átlátszóan taktikázó Szöszi búcsúját - korábban a Négy esküvő volt nézettebb, saját reality, amely 152 eres nézettséget produkált egy jobb estéjén.

A csatorna fő célcsoportját jelentő 18-39 éves női szegmensben 13,1 százalékos közönségarányt értek el az intrikus fiatalok, amely szintén rekord a csatorna számára.

A bejegyzés trackback címe:

https://edenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr782809866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása