Skip to content


Horváth Éva szigorú tanárnénit alakít

Horváth Éva a Való Világ 4 helyett az itthon még ismeretlen típusú valóságshow műsorvezetését választotta. A Velvetnek elmondta, hogy egyes játékosok a műsorban alakított szerepe miatt rettegtek tőle. A március 7-én induló valóságshow műsorvezetőjével, Horváth Évával az Éden Hotel premier partyján beszélgetett a Velvet.
A Belevalóvilág műsor helyett választottad az Éden Hotelt, miért?

Egy héten belül futott be a két lehetőség az életemben és eléggé megszenvedtem a döntés időszakát. Álmatlanul forgolódtam otthon, nem tudtam elhatározni magam, sok ismerősömnek kikértem a véleményét. Nagyon szerettem volna csinálni a Való Világot is, de imádtam, hogy az Éden Hotelt Kolumbiában akarták forgatni. Ismertem már a Való Világ formátumát, de nem tudtam, milyen lesz az Éden Hotel. Óriási vonzerő volt, hogy én egyedül lehetek a műsorvezető, hogy egy új szerepben próbálhatom ki magam.

Tovább>>

Címkék: horváth éva

A bejegyzés trackback címe:

https://edenhotel.blog.hu/api/trackback/id/tr382731440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása